All stores

Suggested location

Безплатна тениска при първа поръчка

Hit enter to search

Условия на връщане

Условия на връщане на онлайн магазин OhGood.eu

В ohgood.eu можеш не само да купуваш лесно, но и да връщаш лесно продукти. Ако не си доволен от закупения от теб продукт, независимо от причината, можеш да го върнеш в срок от 14 дни от доставката му. Моля свържете се с нашия отдел по грижа за клиенти по имейл и с удоволствие ще ви помогнем 😊
Контакт за връщане  support@ohgood.eu
🚀 Кликнете Тук за да се свържете с нас 🇧🇬 🇺🇸 🇬🇧🇫🇷 🇧🇷 🇲🇽 🇩🇪 🇪🇸 🇵🇹
*След като получите потвърдителен имейл от нас за успешно връщане на стоката, вашите средства ще бъдят възтановени в същата сметка от която поръчахте стоката си. Обичайно процеса отнема от 5-7 дни докато си получите пълната сума в сметката.
Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:
 
1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян. (в своята оригинална опаковка)
2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана – трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.
3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.
4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
5) Да няма липсващи аксесоари – ако бъдат изпратени такива към самата поръчка Ако горните условия не са спазени,  за съжаление правото на отказ от поръчка се анулира, тъй като самият продукт става неизползваем, поради хигиенни причини.
 
Какво трябва да направите, ако искате да върнете продукт, който отговаря на горепосочените условия? Необходимо е да: 
  1. Попълните онлайн формуляр за връщане и да се уверите, че продуктът, който желаете да върнете отговаря на условията за връщане.
  2. Изпратите формуляра на нашия мейл support@ohgood.eu
  3. Получите потвърждение
  4. Изпратите продукта към нас – куриерските разходи са за Ваша сметка
  5. Възстановяване на сумата в 14 дневен срок
По-подробна информация: УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани (разпечатване на целофана се счита за нарушена цялост на опаковката).
 
Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – в брой или по сметка в сток от 14 /четиринадесет/ дни.
 
Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас на някой от телефоните обявени в сайта.
  
След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчика уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:
 
Ако в 14 /четиринадесет/ дневен срок след уведомяването, Клиента не потърси стоката си Доставчика запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.

Последвай ни в Instagram

Вдъхнови се със съвети от нутриционисти, успешни истории на нашите клиенти и разнообразни рецепти.